15 Nisan 2014 Salı

Çekilişim Var herkesi Bekliyorum :)

Arkadaşlar face de Ahşabistan diye sayfam var belki bilmeyen arkadaşlar vardır. Bu sayfamda yeni bir çekiliş düzenliyorum herkesin katılmasını bekliyorum 



Çekiliş şartları 
1- Ahşabistan sayfamızı beğenmeniz 
2- Fotoğrafı sayfanızda herkese açık şekilde paylaşmanız. 
3- Fotoğrafa tıklayıp yorum olarak Beğendim paylaştım yazmanız.

Kargo alıcıya aittir.

Çekilişteki hediyelerimiz
1- Baykuşlu kapı süsü
2- Fotoğraf Çerçevesi ikili
3- Gelin damat magnet bir çift
4- Bebek Patiği 2 yaşa göre 


Çekiliş için Tıklayın

2 yorum:

  1. Merhabalar birbirinden güzel ürünler çalışmışsınız ellerinize sağlık,Bloğunuzun izleyiciler kısmında bir problem var sanırım bilginiz olsun.İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkr ederm evet biri daha dedi ama nasıl düzeltcm :(

      Sil